سرخاب سفیداب

سرخاب سفیداب

سرخاب سفیداب

سرخاب سفیداب

پرایمر چشم

پرایمر تصحیح کننده رنگ همیشه جایگاه ویژه ای در زیرسازی آرایش دارد. در این مطلب درباره ویژگی ها و انواع پرایمر تصحیح کننده رنگ با شما صحبت می کنیم.     

کاربرد پرایمر تصحیح کننده رنگ در آرایش چشم و تاثیر آن بر رنگ چشم چیست؟

یکی از انواع محبوب پرایمر تصحیح کننده رنگ، پرایمرهای مخصوص چشم است. این نوع از پرایمرها سبب رفع نواقص و تیرگی ها در اطراف چشم می شود و به حفظ آرایش چشم های شما کمک می کند. همچنین با تصحیح رنگ نواحی چشم باعث جذابیت و شادابی چشم ها خواهد شد. اگر در هنگام آرایش متوجه می شوید به نتایج دلخواه خود در اطراف چشم دست پیدا نمی کنید، شما نیازمند استفاده از پرایمر چشم هستید. با استفاده از پرایمرها می توانید چین و چروک ها و لکه های پوستی اطراف چشم را اصلاح کنید.  البته پرایمرهای چشم را باید با توجه رنگ سایه و آرایش چشمانتان خریداری کنید. از دیگر کاربردهای پرایمر تصحیح کننده رنگ چشم می توان به عدم پخش سایه چشم اشاره کرد. همچنین کیفیت آرایش چشم های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

مزایا و معایب استفاده از پرایمرها چیست؟

مهم ترین مزایای استفاده از پرایمر تصحیح کننده رنگ می توان به تاثیرات شگفت انگیزی که بر زیبایی پوست می گذارد اشاره کرد. همچنین معایب پرایمر را می توان بستن منافذ پوست صورت و جلوگیری از تنفس پوست، در بعضی از پوست های حساس ایجاد حساسیت و عوارضی، ایجاد چربی بیشتر بر روی پوست اشاره کرد. به همین دلایل است که ضرورت انتخاب پرایمر مناسب پوست مطرح می شود. اگر نمی دانید نوع پوست صورتتان چیست و در انتخاب درست سردرگم هستید توصیه می کنیم به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و یا از آرایشگران حرفه ای در این باره مشورت بگیرید. نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که حتما قبل از خرید به نتایج کار بر روی پوست صورت خود توجه داشته باشید. اگر نتیجه کار بر روی پوست صورت شما مناسب نیست و به نتایج دلخواه خود نمی رسید حتما در نوع پرایمر دلخواه تجدید نظر کنید و به دنبال پرایمر مناسب دیگری برای پوست صورت خود باشید.

منبع:پرایمر چشم 

لیست لوازم آرایشی بهداشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد