سرخاب سفیداب

سرخاب سفیداب

سرخاب سفیداب

سرخاب سفیداب

کرم پودر خامه ای

دلیل استفاده از کرم پودرخامه ای

کرم پودر خامه ای به دلیل غلظت بالا برای پوشاندن انواع لکه مناسب می باشد. استفاده از کرم پودر خامه ای در زیبا سازی و بهتر کردن آرایش صورت بسیار مؤثر است. استفاده از محصول آرایشی خامه ای بیس صورت را برای استفاده از سایر ابزارهای آرایشی آماده می کند. بعضی از افراد آرایش با کرم پودر را برای زیبایی چهره و برخی برای تقویت پوست صورت استفاده می کنند. خارج کردن چهره از حالت های سرد و بی روح به حالت های گرم و جذاب می تواند یکی از دلایل استفاده از محصول آرایشی کرم پودری باشد. وجود ضد آفتاب در بعضی از محصولات کرم پودری دلیلی است که برخی افراد از این محصولات استفاده می کنند.

 

انواع کرم پودر خامه ای

انواع کرم پودر خامه ای به دلیل نوع ترکیبات منحصر به فرد برای پوست های چرب و مختلط نیز مناسب می باشند. انواع کرم پودر خامه ای در دسته های ضد حساسیت، فاقد چربی و دارای ضدآفتاب یا بدون ضد آفتاب می توانند تولید شوند. تولید به صورت گیاهی و یا شیمیایی نیز یکی دیگر از دسته بندی های انواع محصول به شمار می رود. به دلیل استفاده گسترده از محصول آرایشی و نیاز افردا، انواع مختلفی از محصول ساخته می شوند که به صورت دوره ایی ترکیبات جدیدی به آن ها اضافه شده است.

کاربرد های کرم پودر خامه ای

کاربرد کرم پودر خامه ای به صورت شخصی و در سالن های آرایشی می باشد. کاربرد محصول آرایشی در زمینه آرایش های روزانه و گریمی صورت به وفور مشاهده می شود. کاربردهای کرم پودر به صورت خامه ای عبارتند از:

پوشانندگی انواع لکه های صورت به دلیل غلظت بالا

آماده سازی صورت برای استفاده از سایر لوازم آرایشی

یک دست و یکنواخت کردن پوست صورت با انواع رنگ های مختلف

تقویت پوست صورت و درمان آسیب های پوستی مانند برطرف کردن انواع لک ها می تواند یکی از مفید ترین کاربرد ها در بعضی از کرم پودر ها به صورت خامه ای باشد.

بهترین کرم پودر خامه ای مناسب پوست

منبع: کرم پودر خامه ای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد