سرخاب سفیداب

سرخاب سفیداب

سرخاب سفیداب

سرخاب سفیداب

پرایمر چشم

پرایمر تصحیح کننده رنگ همیشه جایگاه ویژه ای در زیرسازی آرایش دارد. در این مطلب درباره ویژگی ها و انواع پرایمر تصحیح کننده رنگ با شما صحبت می کنیم.     

کاربرد پرایمر تصحیح کننده رنگ در آرایش چشم و تاثیر آن بر رنگ چشم چیست؟

یکی از انواع محبوب پرایمر تصحیح کننده رنگ، پرایمرهای مخصوص چشم است. این نوع از پرایمرها سبب رفع نواقص و تیرگی ها در اطراف چشم می شود و به حفظ آرایش چشم های شما کمک می کند. همچنین با تصحیح رنگ نواحی چشم باعث جذابیت و شادابی چشم ها خواهد شد. اگر در هنگام آرایش متوجه می شوید به نتایج دلخواه خود در اطراف چشم دست پیدا نمی کنید، شما نیازمند استفاده از پرایمر چشم هستید. با استفاده از پرایمرها می توانید چین و چروک ها و لکه های پوستی اطراف چشم را اصلاح کنید.  البته پرایمرهای چشم را باید با توجه رنگ سایه و آرایش چشمانتان خریداری کنید. از دیگر کاربردهای پرایمر تصحیح کننده رنگ چشم می توان به عدم پخش سایه چشم اشاره کرد. همچنین کیفیت آرایش چشم های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

مزایا و معایب استفاده از پرایمرها چیست؟

مهم ترین مزایای استفاده از پرایمر تصحیح کننده رنگ می توان به تاثیرات شگفت انگیزی که بر زیبایی پوست می گذارد اشاره کرد. همچنین معایب پرایمر را می توان بستن منافذ پوست صورت و جلوگیری از تنفس پوست، در بعضی از پوست های حساس ایجاد حساسیت و عوارضی، ایجاد چربی بیشتر بر روی پوست اشاره کرد. به همین دلایل است که ضرورت انتخاب پرایمر مناسب پوست مطرح می شود. اگر نمی دانید نوع پوست صورتتان چیست و در انتخاب درست سردرگم هستید توصیه می کنیم به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و یا از آرایشگران حرفه ای در این باره مشورت بگیرید. نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که حتما قبل از خرید به نتایج کار بر روی پوست صورت خود توجه داشته باشید. اگر نتیجه کار بر روی پوست صورت شما مناسب نیست و به نتایج دلخواه خود نمی رسید حتما در نوع پرایمر دلخواه تجدید نظر کنید و به دنبال پرایمر مناسب دیگری برای پوست صورت خود باشید.

منبع:پرایمر چشم 

لیست لوازم آرایشی بهداشتی

مداد چشم

انواع مداد چشم

 ویژگی های مداد چشم معمولی خوب و مرغوب

. ترکیبات آن به گونه‌ای باشد که به چشم آسیب نرساند
. دارای ترکیبات ضد آب باشد تا با اشک و عرق به راحتی پاک نشده و بهم نریزد.
. انعطاف پذیر باشد.
. برای افرادی که از لنز استفاده می نمایند ضرر نداشته باشد و ایمن باشد.
. قیمت مناسبی داشته باشد.
قیمت مداد چشم معمولاً پایین بوده اما با توجه به مارک آن، می تواند ارزان تر یا گران تر از سایر مداد های دیگر باشد.

مزایا و معایب استفاده از مداد چشم

در ارتباط با مزایا و معایب استفاده از مدادچشم معمولی باید بگوییم که مداد چشم را به راحتی و بدون مهارت خاصی می توان کشید و پاک کردن آن نیز راحت می باشد، برای کشیدن خط در داخل چشم و بن مژه و همچنین دودی کردن اطراف چشم بسیار مناسب می باشد. در ارتباط با معایب استفاده از مداد چشم معمولی باید بگوییم که در بعضی مواقع این مداد باعث سیاه شدن اطراف چشم می شود و همچنین اگر از نوع چوبی باشد می بایست هر از چند گاهی آن را تراشید تا سر آن دوباره تیز و ظریف شود و نکته دیگری که برای مداد چشم هم مزیت و هم عیب محسوب می شود، راحت پاک شدن آن می باشد.

منبع:مداد چشم

فروشگاه اینترنتی نیروان

کانتورنگ صورت های کشیده و لاغر


نحوه کانتورینگ صورت های کشیده و لاغر

در درجه نخست برای کانتورینگ صورت های کشیده و لاغر به ابزار و متریال اولیه ای نیاز داریم که از جمله آن ها میتوان به پرایمر، هایلایتر، کرم پودر مایع، کانسیلر، پنکیک، اسفنج ، مرطوب کننده اشاره کرد. سپس برای کوچک و پر نشان دادن صورت های لاغر و کشیده باید برخی از قسمت ها را با سایه روشن و تیره پوشش داد. قبل از هر چیز، صورت شخص را با کمک پرایمر و سپس کرم پودر به شکلی صاف و یکدست کاملا می پوشانیم. در مرحله بعد خط رویش مو در پیشانی شخص را با استفاده از فرچه های مخصوص کانتورنگ سایه زده تا فرم صورت به شکلی متعادل به نظر آید.

برای برجسته نشان دادن گونه ها نیز باید عملیات سایه زدن را از کنار گوش تا زیر گونه ها اجرا کرد و سپس به سراغ کوچک نشان دادن ناحیه چانه و بینی شخص رفت. در گام بعد، برای محو کردن پف و تیرگی زیر چشم و برجسته شدن گونه ها لازم است که مثلث معکوسی را با کمک هایلتر در این ناحیه کشیده و تیغه های بینی را نیز برای کوچک به نظر رسیدن آن با همین تکینک روشن و براق تر کرد. در نهایت به وسیله اسفنجی نم دار تمامی قسمت های سایه زده شده را به آرامی با کرم پودر اولیه ترکیب کرده و فیکس می کنیم. ماندگاری آرایش نیز با پنکیک و یا فیسکاتور بیشتر خواهد شد.

مزایا و معایب کانتورینگ صورت های لاغر و کشیده  

در کانتورینگ صورت های کشیده و لاغر و یا هر چهره دیگری، بهتر است که از حداقل میزان مواد لازم برای تغییر حالت دهی به فرم چهره استفاده شود، چراکه زیاده روی در انجام این کار ممکن است که چهره ای نه چندان زیبا و غیر معمول برای شما به ارمغان آورد. نحوه صحیح اجرای کانتورینگ در قسمت های مشخص صورت متناسب با فرم و رنگ پوست آن، از مسائل قابل توجهی است که در صورت بی احتیاطی و عدم مهارت لازم در میکاپ باعث خلق چهره ای نامتعادل برای شخص خواهد شد. از مهمترین مزایای کاربرد کانتورینگ صورت های لاغر و کشیده میتوان به زیبایی فرم و یا حالت صورت فرد و  خلق چهرای متعادل متناسب با اجزا و میکاپ صورت او اشاره کرد.

نقش رنگ پوست در کانتورینگ صورت های کشیده و لاغر 

رنگ پوست شخص و استفاده از متریال با کیفیت و مناسب برای کانتورینگ صورت های کشیده و لاغر، از جمله نکات بسیار مهم و حائز اهمیتی است که در نحوه آرایش اشخاص باید مدنظر قرار گیرد. رنگ مناسب کانتورینگ صورت های کشیده و لاغر بهتر است که1 یا 2 درجه روشن تر از رنگ اصلی پوست شخص بوده و برای سایه دهی و کوچک نشان دادن قسمت های کشیده صورت افراد لاغر یعنی چانه ها، پیشانی و ... معمولا از کانتورهای تیره رنگ استفاده می شود تا در نهایت فرم صورت فرد گردتر نمایش داده شود. از طرف دیگر، استفاده از کانتورهای رنگ روشن در برخی از نقاط صورت که حالت لاغری و استخوانی مانند دارد باعث تو پر نشان دادن صورت فرد می شود. بنابراین با کمک کانتورهای رنگ تیره و روشن در نواجی مختلف چهره میتوان مطابق با سلیقه خود تاحدی زوایای مختلف فرم و اجزای صورت را تنظیم نمود. رنگ کانتور باید به خوبی با رنگ کرم پودری که به عنوان زیرساز انتخاب کرده اید، همخوانی داشته باشد تا جلوه ای نازیبا بعد از فیکس شدن به خود نگیرد.

بیشتر بخوانید....

فروشگاه اینترنتی نیروان